Translate

dissabte, 7 de juny del 2014

Trail Carlac

Ja bastant recuperat de Transvulcania aquest cop tocava córrer a casa, aquest any han canviat les dates del Trail Carlac i el recorregut també a sigut modificat. La sortida i arribada serà a Les, es pujarà a Bausen per fer el recorregut habitual de Carlac i tornar a baixar a Les, amb total uns 20km i 1000m de desnivell positiu.
He estat intentant recuperar el millor possible les cames i preparant aquesta cursa durant els últims dies, però tinc clar que el ritme dels primers serà molt ràpid i serà complicat poder seguir, però corrent a casa u haig de provar, si mes no al principi miraré d'apretar.

3,2,1 gass...
Sortim de Les a un bon ritme, sense forçar molt però constant. Un grup de 5 corredors comencem a marcar distàncies amb la resta, i per davant tenim al Jose Ramon, aquest cop no em preocupa, ell fa el circuit curt, així que no anem a la mateixa guerra. Primers km i primers metres de desnivell positiu, pujada a Bausen, intento no perdre el contacte amb els primers, és una mica complicat, no tinc moltes forces per aguantar aquest ritme, i les cames no estan per pujar tant ràpid. Em quedo el 5e del grup i vaig mirant de pujar sense perdre molta distància. Arribo a Bausen i ja es calma la pujada, puc respirar una mica i començo a agafar ritme, ara ja vaig millor, directe al bosc de Carlac

Avui ha sortit el sol però els últims dies ha estat plovent, tot el bosc esta molt enfangat, serà més dur el circuit però molt més divertit. Em trobo en la 5ena posició, per darrere no veig a ningú i just ha l'ultima pujada del bosc, començo a veure als de davant. Ara si ja dalt del bosc, comença la baixada que ens té que portar un altre cop prop de Bausen. Tot i el fang baixo bastant ràpid, em trobo bé i puc córrer còmodament. Passat el poble ja només queda baixar a Les, un tram de pista abans d'agafar un corriol ràpid i en algun tram tècnic, allí estan el Xevi i el Felipe, sense perdre temps em donen aigua i em diuen que tinc al Jaime molt aprop, fa estona que no veia als de davant ells també estaran baixant ràpid, miro d'apretar però les cames donen per a el que donen.

Ara si, ja al mirador de Les, només queda un tram de pista i agafar el corriol que ens portara fins al poble, entro ràpid al corriol però controlant perquè rellisca bastant i just al final del camí em trobo al Jaime amb problemes a la cama, li dono ànims per seguir, ja estem arribant, intenta córrer però no pot.
Ja a Les, entro al poble ara en 4arta posició i corrent a un bon ritme la baixada, però jo pensava que l'arribada era a l'ajuntament, però no, hem d'anar fins al camp de futbol, aquesta recta em destrossa, aquest ja es l'ultim esforç, ara només queda entrar a la meta, amb un temps de 1h 50m per fer els 19km i 1010m de desnivell positiu.

Al final una bona cursa, no pensava poder anar tant ràpid, tot i que a costat molt mantenir el ritme a les pujades, tot i això molt content de com a anat, veient el temps dels que han pujat al podi poc mes podia demanar. Quant a la cursa és un encert sortir de Les allí tens més instal·lacions i es fa més ambient, i mantenir el recorregut de Carlac és la millor opció, ja que es una de les zones més boniques de la Vall, espero que la carrera vagi a mes i cada any augmenti el número de participants ja siguin de fora o de la mateixa vall que de vegades a la gent d'aquí sembla que els faci por que els vegin córrer a casa seu.

Salud i gass

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada