Translate

dilluns, 5 de maig del 2014

Trail Alta Segarra










Després de la cursa d'ahir, avui tocava seguir sumant quilometres, aquet cop a Sanaüja per afrontar els 24km i 1200m que ens tenien preparats.

Bon ambient a la zona de sortida, la cursa esta dins de la copa catalana de carreres de muntanya i ja és la 8ena edició, això ajuda a què un bon grapat de corredors estiguin avui aquí esperant el tret de sortida.
Són les 9h i després d'un curt breafing donen la sortida. Surto a un bon ritme però sense apretar molt, avui cal reservar forces que això ja serà mes llarg.


Primera pujada cap al castell, el desnivell no es molt dur i el camí es deixa córrer sense molts problemes, en arribar a dalt ja em començo a donar conte que ens tenen preparat un molt bon circuit.
Seguim per corriols i camins plens de pedres que no et deixem despistar-te ni un moment, a més ahir a la nit va caure un bon aiguat i alguns rocs rellisquen bastant.

Van passant els quilometres i ja tenim el primer tram del recorregut fet, em trobo en una posició bastant còmoda, les cames estan reaccionant bastant be, i estic disfrutant com un nen petit del recorregut. No et deixa relaxar-te gens, és un constant trenca cames, i jo avui ja les portava una mica fetes pols.

Tornem a passar pel centre del poble per poder encarar la segona part de la cursa, i es continuen combinant les pujades i baixades, no es un recorregut amb grans desnivells però es un circuit que no et deixa respirar, has d'estar tots l'estona amb els 5 sentits, la veritat es que feia molt temps que no disfrutava tant en una cursa, igual l'estat de les meves cames no es el millor però meu estic passant com un nen petit.


La segona part del recorregut encara es tant o més divertida que la primera, es un continuo puja i baixar per corriols, camins en mitj del bosc i trams ràpids. Arribant ja als últims punts de control, però encara ens espera algunes sorpreses, com la pujada amb corda a un dels avituallaments i prop del quilometre 20 una zona on has de passar a 4 potes per unes roques amb un pas molt estret, el que encara u fa més distret.

Estic ja als últims moments de la cursa i les cames comencem a donar-me sintomes de debilitat, esperava que aquest moment arribaria abans, després de l'esforç sobretot al final de la cursa d'ahir, però ara ja queda poc, els últims quilometres els faig lent i arribo a Sanaüja amb un temps de 2h 38m i una bona 16ena posició.

Una molt bona carrera, ma sorprès positivament el circuit, no m'esperava un recorregut tan guapo per avui, a mes una molt bona organització i bon ambient tant al poble com durant el recorregut. Una carrera que recomano a tothom que li agradin les curses de muntanya.

Salud i gass


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada