Translate

dimecres, 24 de juliol del 2013

Duathlo Naut Aran


No tenia pensat fer cap carrera duran aquest mes, però ja fa uns dies, vam estar valorant la possibilitat de fer la duathlo del Naut Aran per relleus amb en Xevi. Amb un principi no existia aquesta modalitat així que u vam deixar estar i vaig continuar entrenant sense pensar amb aquesta carrera.

El dissabte quant estic tornat d'entrenar m'arriba un missatge den Xevi dient-me que no entreni molt fort que igual podem córrer per relleus demà a la duathlo. Mentre estem dinant decidim que fem, després de valorar les opcions decidim apuntar-nos. Els dos portem uns dies entrenant fort sense pensar amb cap carrera però podem provar sort demà, així que a l'últim moment ens apuntem. 


Diumenge de bon mati ens presentem a Montgarri, allí estan la resta de corredors de Vitaldent Aran que correran la duatlho. A les 9:30h donen la sortida, el primer tram de la carrera el farà el Xevi, són 20km amb BTT, un circuit circular que el portara de nou a Montgarri on hem té que donar el relleu per fer els 7km corrent. 


Tot va com teníem previst, en Xevi esta rodant amb el grup de davant, mentre jo vaig escalfant per poder sortir fort quant arribi el meu moment.   
Des de l'organització arriben males notícies, en Xevi a pinxat. 
Ahir vam estar una bona estona parlant sobre aquest tema, i vam decidir que tractant-se d'una carrera tan rapida prioritzaríem el pes, i sortiria sense cap recanvi. Teníem molt clar que les nostres opcions passaven perquè tot ens anés perfecte i qualsevol problema tècnic ens deixava fora de la carrera. Tenim que dir que si fos ara canviaríem la nostra estrategia, ja que som conscients que si agüéssim pogut resoldre el problema amb el menys temps possible i en Xevi pugues arribar a donar-me el relleu les opcions de podi haguessin sigut molt altes. 
De tota manera la nostra opció era clara, no contàvem amb tenir problemes, només pensàvem amb perdre el menys temps possible respecte als primers.  

Totes les opcions estaven ja esfumades, de tota manera estic una bona estona esperant a veure si arriba d'una manera o altra, ja que em diuen que a pinxat però no en tinc cap altra informació. 
En Xevi no arriba, em diuen que de totes maneres si vull sortir a córrer u puc fer sense cap problema, així que un cop ja han sortit tots els corredors dels relleus i una part dels corredors individuals surto a fer el recorregut. Almenys gaudiré del recorregut que es força interessant, una primera pujada que es fa dura, però ens brinda unes vistes molt guapes, continua amb una baixada tècnica, afegint que l'herba esta humida i rellisca molt, per acabar amb uns últims 3km força corredors abans d'arribar a Montgarri


Al final la carrera no ha anat com teníem previst, però estem contents d'haver gaudit d'una carrera molt interessant, i on esperem que en pròximes edicions tingui el creixement que es mereix, ja que és una molt bona duathlo i en un lloc increïble, a mes si continuen amb la possibilitat de poder córrer per relleus crec que augmentara molt la participació, ja que la farà una carrera molt disputada. Esperem poder donar molta mes guerra l'any vinent, i felicitem al Ruben i el Jaime guanyadors de la duathlo per relleus.  

Salud i gass.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada